متن آهنگ لحظه ها از محمد T.day و میلاد ka2
Black & White Text
درباره وبلاگ


سلام بچه ها دیگه چ خبر؟من قبلا ی وب دیگم داشتم ولی بستنش حدودا 1 سالو خورده ای داشتمش ولی دیگه چی کار کنیم دیگه........اسمش flyrockangelsبود.........اگه شناختی برای حمایت ازم تبادل لینک کن نظر بده و ثبت نام کنید راسی دیگم به جز متن چیزی نمیزارم که ببندنش.....قربون همتون با معرفتا

پيوندها
فروش تکست رپ
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

اگه دوست داری آمارت بره بالا و از آهنگایه جدید که تکستشون میاد خبر دار باشی تبادل کن..........راسی خواسی بم بگو با چه اسمی لینکت کنم









نويسندگان
Helia

آخرین مطالب


 
شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, :: 21:46 :: نويسنده : Helia

 کروس:

دیدی همه لحظه ها / با زخم هایی که مونده رو کف پا
چی ساخته از من و خنده هام / تو خطی که اخرش معلوم نیست 
x2

ورس1:

نه به آسمونش / نه به خورشید پشت ابرش
نه به دریاش نه به درختی که خشکه برگش
نه به فک زدن تو نه به لنگی دو خط حرفت 
نه به جنگ گرم و نه به صلح سرد بعدش 
یه گ*ه که اسمش عقله / یه گود که لنگ سنگ قبره
میدونم سخته درک و فهمش
تو هم مثل من همه وقایعو دیدی 
بگو بینم تلخی حقایقو کی دید؟
هنوز توی باتلاق روابطت گیری
تو باز سوال کن پی جوابتو بگیر
نه شادی شو میخوام نه غم بعد جدایی
نه عملی ام که بسازم تا شب با خماریش
نرو جلو توئه لبه اس!! از سر فرقه خداییش
تو هم مثل من وسط یه گله الاغی

کروس:
دیدی همه لحظه ها / با زخم هایی که مونده رو کف پا
چی ساخته از من و خنده هام / تو خطی که اخرش معلوم نیست 
x2
 
ورس2:
میمونم منتظر تا با جغد شوم روبرو بشم 
شبایی که تنهام رو پشت بوم یه سور به اون بدم
به سمت نور بدم ، بی هدف ، دیوارا رو میشکنم 
از همه پل ها میگذرم اصلا به تو چه بی شرف
دقیقا رو شقیقه ام یه هفت تیر بی گلوله اس
که میگه انجام بده بایدهارو 
این حرفا رو کی شروع کرد؟ میسوزونم کاغذ هارو
بعد از اینکه حفظ بشم و شعرا رو یه تک بگم و بعضی وقتا چت بشم
وقتی بوی خون بیاد میمونه یه نفر با یه قلم
مینویسه داستانارو تا مردمش بشنون
پای زور بیاد وسط از خواسته هاشون میگذرن
با اینکه باج گرن بگذریم که بازیگرن
میدن خوبی ها رو با بدی جواب
دیگه نیستش هیچکی اهل ثواب شده همه فکرا خراب
مثل حال و روز الان ... حال و روز الان
 
کروس:
دیدی همه لحظه ها / با زخم هایی که مونده رو کف پا
چی ساخته از من و خنده هام / تو خطی که اخرش معلوم نیست 
x2


نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت22:47---25 خرداد 1392
درود.ایده جالب و پر طرفداری رو دنبال میکنی دمت گرم در ضمن شما با افتخار لینک شدی خوش حال میشم ی سر ب وب منم بزنی و منو هم لینک کنی منتظر حضور گرم و رویاییت در وبم هستم با تشکر فراوان.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: